سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شبستان سپید

 

 ●سلام به خدای محمد ص و علی عدوشنبه 86 اسفند 20 - ساعت 10:24 عصر

نویسنده: amin555

سلام به خدای محمد ص و علی ع
سالهاست که چنین سلامی نکرده بودم ؛؛ یادش بخیر سید محمد موسوی فرمانده گردان کمیل تکاوران ابی خاکی تیپ 15 امام حسن ع ؛؛
 
 کله سحر که از خواب بیدار میشد اولین کلامش این بود سلام به خدای محمد وعلی ع بعضی وقتا نمیتوست جلوی خودشو بگیره و با گوشه چفیه چشمانش را پنهان میکرد ولی....
مشخص بود؛؛؛
 انچه را که نمیتوانست پنهان کند عریانتراز هر چیز دیگری مشهود بود.. او هرگز کسی را برای نماز وقت سحر بیدار نمیکرد هرچند بعضی از بچه ها زمزمه های اونو میشنیدن منجمله خود من ..یکی از همون شبا طبق معمول سید پاشد و دمدمای سحر شروع به سلام کردن کرد من صداشو میشنیدم ولذت میبردم اما هرگز به خودم جرات نمیدادم همکلامش شوم نمیدونستم چرا ولی دوست داشتم فقط صداشو بشنوم اما اونشب به خودم گفتم بذار ببینم سیدچکار میخواد بکنه بعد یواشکی دنبالش راه افتادم زمستان سال 64 موقعیت شهیددرویش که یک پاسگاه شناور روی ابهای هورالعظیم بود .
 اونموقع هوا بقدری سرد بود که سطح یونیلیتها (شناورها) عملا یخ میبست.. چادرو پس زدم اومدم بیرون توی تاریکی شب از فاصله 20 قدمی سیدو دیدم که پوتینهاشو ازپاش دراورد و با پای برهنه روی سطح یخ زده شروع به قدم زدن کرد جلوتر رفتم صدای شکستن سطح باریک یخ رو زیر پاش میشنیدم ؛
خم شد ونشست ؛؛ مبهوت درابهای زلال وسیاه هور خیره ماند ؛ از خودم بدم اومده بود که چرا اینجوری دارم اونو دنبال میکنم بخودم گفتم بذار برم پیشش وباهاش صحبت کنم اینطور خیلی بهتره خیلی عادی بطرفش رفتم نزدیکش شدم اما عجیب اینکه اون هنوز متوجه من نشده بود ؛
این غیر ممکنه کسی همچون سید که تیزبینی و زیرکی اش شهرت همه تیپ بود متوجه من نشده بود؛ تقریبا از پشت سربالای سرش رسیده بودم ؛؛همانطور که به اب ساکن هور خیره شده بود زمزمه هاشو اینجور شروع کرد ؛؛
خدایا نمیدانم به کدامین سویت نظاره کنم بلکه تورا بیابم به هرجا که نظر کنم تورا میبینم چه در سیاهی ابهای هور چه در درخشندگی نور خورشید وچه در
رد قناصه ها بر پیشانی عزیزانم ؛
 خدایا به که پناه برم انموقع که پناهی جز تو برایم میسر نباشد به کدامین حجت تمسک جویم حال انکه تو خود عظیمترین حجت بربندگانت هستی ؛صدای هق هق با انعکاس ناله هایش درهم امیخته بود؛خدایا خودت بهتر میدانی که بعضی از این بچه ها هنوز خیلی جوون هستن من روسیاه پیش این عزیزانم شرمسارم حال چگونه در پیشگاه تو در روز قیامت شرمسار نباشم خدایا به من قدرتی ده که قبل از دادن فرمانی خود به ان عمل نمایم خدایا مرا جزو ان کسان قرار مده که خود خطابشان قرار دادی و گفتی
 اتامرون الناس بلبر وتنسون انفسکم
ناگهان شرمی سنگین تمام وجودمو پر کرد نمیدونستم چکار کنم برگردم یا بمانم سرما استخوانهایم را درهم پیچیده بود نمیدانستم این لرزش از سوزش سرماست یا از عظمت معنای زمزمه های سید محمد ؛ دردی سنگین زیر قفسه سینه ام احساس میکردم حنجره ام بدجوری میسوخت میدانستم تنها چاره این درد گریستنه باید گریه میکردم اما چگونه؛
 چفیه امو روی دهانم محکم فشار دادم و خیلی اروم عقب عقب رفتم ؛ هق هقمو توی چفیه ام خفه کردم ؛؛؛؛
 
********

سرم بدجوری تیر میکشه احساس خفگی میکنم

سید میبنی؟ من هنوز مسافر گریه هاتم

 

 ●لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 

جمعه 103 فروردین 10

برای تعیین شهر خود روی کادر کلیک نمایید.
اعلام اوقات شرعی براساس ساعت
رایانه‌ی شما می‌باشد.
 

d خانه c

d شناسنامه c

d ایمیل c


درباره خودم

شبستان سپید
amin555
دقایقها را بسان سالیانی دراز پیموده ام واینک در یکقدمی بی نهایت نقطه با گمانی مه الود به پیامدهای نیامده همچنان مرددم شاید در این بی نهایت گم شوم و از این گمان هراسناکم اما گمانها را نیز سرنوشتی ست تا ابدیت وابدیت را مشقیست فو ق العاده ساده به سادگی هیچ به سادگی یک خلا ونیز به سادگی اندیشیدن به همه چیز پس نگاهم را به قدمهایم خواهم دوخت ونیز به این گمان .. چشمهایم را میبینم که دیگر با گمانهای تب دار نمی درخشند .. من در بینهایتم بی نهایتی بدون نقطه و مملو از خدا خدا..... چه تلفظ کوچکی انقدر کوچک که گهگاه انرا به نسیان میسپارم وباز نسیان دلیلی بر انسان که همیشه با امدن ورفتن... انسان است خدایا مرا ببخش که اینبار بی اجازه بدرگاهت امده ام ((الــــــــــــــاــــــــــه)) یـــا مـــن لاتـــخـــلــــف الــــمـیــعـــاد الهی انظرکیف اذوب فی ذکراتک و کیف اموت و احیا دفعات عدیده فی اشتیاقک ؛ وانت تنظر الی وتعلم بما فی نفسی و لا اعلم بما فی نفسک الهی وسیدی ومولای انظر الیه نظره ٌ رحیماً واغفرلی بما ماانت تسحقه به من الاکرام یامن لایشارکک موجودٌ فی ملکک اغفرلی وارحمنی وان لم ترحمنی لاکونن من الظالمین الهی انظر دموعی الذی تجری من العقاب والحساب فی یوم القیامه لااله الاالله ولاحول ولاقوه الا بلله العلی العظیم amin555


لوگوی وبلاگ


لوگوی دوستان

اشتراک در خبرنامه

  با ارسال فرم فوق می‌توانید از به‌روز شدن وبلاگ با‌خبر شوید.